חברת ניקיון בצפון

"עוצמה חברת ניקיון" מספקת שירותי ניקיון משרדים למגוון רחב של לקוחות, שירותי ניקיון למשרדים ברמה גבוהה ובמחירים משתלמים, החברה מספקת חומרי ניקוי איכותיים ושירותי ניקיון משרדים כולל החל משנת 2008.

השאירו פה פרטים כל השאר עלינו 😉

השאירו פרטים או חייגו 054-4496367  ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

תוכן העניינים

חברת ניקיון משרדים מומלצת בצפון

מחפשים חברת ניקיון משרדים מומלצת בצפון? עוצמה ניקיון מספקת כבר למעלה מעשור שירותי ניקיון מקצועיים למשרדים בצפון ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים נוחים, רוצים שגם המשרד שלכם יהיה נקי ומצוחצח? הצטרפו אלינו ולמועדון לקוחותינו המרוצים. למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר לשירותי ניקיון משרדים התקשרו עכשיו לטלפון 04-8833992 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר התקשרו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

היתרונות של עוצמה חברת ניקיון בצפון

משרדים בצפון הארץ

חברת ניקיון ותיקה בצפון

שירותי ניקיון למשרדים בצפון גדולים וקטנים ניתנים בהתאמה אישית לפי צרכי המשרד, על ידי צוות מקצועי ומנוסה, מבית עוצמה שירותי ניקיון – עם אלפי לקוחות מרוצים מעל עשור!

מה מיוחד במתן שירותי ניקיון למשרדים בצפון ואיך בוחרים חברת ניקיון למשרדים באזור הצפון? צוות עוצמה עם כל התשובות!

אחד מששת המחוזות בישראל הוא צפון הארץ, המשתרע על פני 4,473 קמ״ר. אזור צפון הארץ מתחיל מרמת הגולן והגליל העליון ומסתיים בבקעת בית שאן ורמות מנשה. צפון הארץ עשיר בשמורות טבע, נחלים והרים ויחד עם זאת, ממוקמים בו גם משרדים רבים, עסקים ומפעלים רבים כמו משרדים הייטק, מת"ם, משרדים גדולים וקטנים, מפעלי פלסטיק, מפעלי מזון, מפעלי גומי, מפעלי זכוכית ועוד.

אנו חברת ניקיון בצפון הארץ חברת ״עוצמה״ מבית ״מיקי שירותי ניקיון״ מעניקים למשרדים ועסקים בצפון שירותי ניקיון למשרדים ועסקים ודואגים לשמירה על ניקיונם השוטף. בנוסף לכך, אנו מספקים שירותי ניקיון למפעלים בצפון הארץ עבור חברות רבות ומגוונות.

ניקיון למשרדים גדולים וקטנים בחיפה- עוצמה ניקיון

דגשים במתן שירותי ניקיון למשרדים בצפון

אחד הערכים המובילים אותנו כבר משנת 2008, הוא התאמה אישית לצרכי הלקוח. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר על שירותי ניקיון למשרדים, שכן כל משרד צריך לשים מעל כל שיקול אחר, את היכולת שלו לשרת את לקוחותיו בצורה מיטבית, בלי לפגוע ברמת השירות, המקצועיות ושביעות הרצון של הלקוח.

לכן אנחנו מקפידים לבנות לכל משרד תוכנית עבודה מותאמת באופן אישי, המאפשרת לנו ללמוד את הצרכים של הלקוח, את ההעדפות ואת הדגשים הספציפיים שלו, את הסטנדרטים שהוא מצפה לקבל וגם כמובן את הזמנים הנוחים לו ביותר לקבלת שירותי ניקיון למשרדים בצפון, התדירות המתאימה ועוד.

זו הסיבה שבגללה אנחנו מקפידים לאפשר לכם לבחור גם שירותי ניקיון בשעות הערב והלילה, כדי שתוכלו לבחור שירותי ניקיון למשרד בשעות שהעמשרד לא פעיל, או בשעות של פעילות שקטה. אבל שירותי ניקיון משרדים גדולים וקטנים, מחייבים אותנו גם לבחור בקפידה את צוות העובדים שלנו, כדי להבטיח לכם שקט נפשי, גם אם אתם לא נמצאים במשרד כשאנחנו מגיעים לנקות. 

אנחנו מקפידים גם להפעיל שירותי פיקוח וניהול, צמודים לכל אתר, שתפקידם להשגיח על ביצוע מיטבי של כל משימות הניקיון ואנחנו זמינים עבורכם 24/7, כדי שתוכלו לבקש שירות מיוחד במקרה חירום, להודיע על בעיה וכל דבר אחר שתצטרכו.

שירותי ניקיון למשרדים - מה זה כולל

כמו שאמרנו, לכל משרד יש צרכים משלו. אבל למרות זאת, יש משימות ניקיון קבועות, שכל משרד צריך:

  • ריקון אשפה וניקוי פחים מכל חלקי המשרד
  • ניקוי שוטף של חדרי השירותים, מילוי סבונים וניירות
  • ניקוי חלונות, דלתות ומשטחי זכוכית
  • שטיפת הרצפה בכל חלקי המשרד והעסק לפי התדירות הרצויה
  • ניקוי יסודי של המטבחון לעובדים, שטיפת כלים ועוד.
  • שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים, מתאימים במיוחד לסוגי המשטחים והציוד המצריכים ניקיון ברחבי המשרד.
עובד ניקיון של חברה בצפון

סוגי עסקים שצריכים שירותי ניקיון

כל עסק שיש בו שירות לקוחות ומספר עובדים, זקוק לשירותי ניקיון, שיאפשרו לו לתת שירות איכותי ללקוחות ברמה גבוהה של היגיינה ואסתטיקה. אבל קיים הבדל משמעותי בין עסקים גדולים לבין עסקים קטנים, בין צרכי הניקיון של מפעלים לעומת משרדים, רשתות שיווק מזון לעומת חנויות בקניונים וכן הלאה. לכן, אנחנו מקפידים להתאים לכם את שירותי הניקיון מכל בחינה אפשרית ולכן אנחנו נותנים שירותי ניקיון למשרדים ועסקים מכל הסוגים:

משרדים, מפעלים, בתי ספר ורשויות מקומיות, מרכזים רפואיים, בתי קפה, חנויות, מפעלי מזון, קומפלקסים גדולים של משרדים ועוד.

טיפים לבחירת חברת ניקיון למשרדים בצפון

לפני שאתם שוכרים את שירותיה של חברת ניקיון למשרדים העובדת באזור צפון הארץ, חשוב לחפש חוות דעת על חברת הניקיון ברחבי הרשת ולבדוק ביקורות של לקוחות קודמים. חברת ניקיון שקיבלה ביקורות שליליות רבות אמורה להדליק לכם נורה אדומה ועדיף לכם לבחור בחברת ניקיון אחרת. מעבר לכך, יש לבחור בחברה המנוסה בניקיון משרדים. ניקוי משרדים אינו דומה לניקוי מפעלים או ניקוי בית, ולכן חשוב שלחברה יהיה ניסיון עשיר בתחום ניקוי המשרדים במיוחד אם מדובר במשרד בענף שלכם.

תמונה של משרדים נקיים בצפון

ניקיון מפעלים בצפון

ניקיון מפעלים בצפון ובכל רחבי הארץ מאפשר לשמור על התחזוקה השוטפת של המכונות במפעל. עם הזמן, המכונות שבמפעל צוברות לכלוך רב, במיוחד במפעלים בהם נעשה שימוש בחומרים כימיים. כמו כן, מכשירים שונים כמו מלגזות יוצרים אף הם לכלוך רב. הצטברות לכלוך ואבק עלולה לגרום להשבתת המכונות ולהופעתן של תקלות רבות שגורמות לנזק כלכלי אדיר למפעל. כדי למנוע זאת, חשוב להקפיד על ניקיון המפעל באופן קבוע ויומיומי.

שאלות לחברת ניקיון משרדים בצפון

צוות עובדי הניקיון יכול לעבוד בשעות הבוקר המוקדמות לפני פתיחת המשרד, בשעות הפעילות של המשרד או בשעות הערב לאחר סיום שעות הפעילות. הבחירה תלויה ברצון הלקוח.

שאלה חשובה מאד, אבל קצת קשה להיכנס למספרים בלי הבנה של הצרכים שלכם. מחיר ניקיון משרדים משתנה בהתאם לגודל המשרד, שעות הניקיון, מספר העובדים, ותלוי בתדירות, רמת הניקיון, ומקצועיות העובדים וכו'
עוצמה מספקת שירותי ניקיון במחיר הגון ולא פחות חשוב ניקיון איכותי ומקצועי. 
אנו ממליצים לקבל הצעת מחיר מכמה חברות ניקיון שונות ולקבל החלטה חכמה.

פירוט עבודות הוא מעין רשימה של כל מטלות הניקיון שאותן החברה מבטיחה לבצע. על המטלות להיות מסודרות לפי שעות וימים. כך ניתן לוודא שכל מטלות הניקיון בוצעו.

בדרך כלל חברת הניקיון היא זו שמספקת את חומרי הניקוי המותאמים לצרכי המשרד, המפעל, המוסד. חומרי הניקוי ידידותיים לסביבה ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

חברת הניקיון מנהלת יחסי עובד מעביד עם עובדי הניקיון והיא זו שאחראית באופן בלעדי לזכויותיהם הסוציאליות, הכוללות למשל קרן פנסיה, ביטוח ועוד.

בהחלט צוות הניקיון עובר הכשרה המותאמת לכל הדרישות והמגבלות של ניקיון משרדים, מפעלים ומוסדות על מנת להבטיח את שביעות רצון הלקוחות.

לסיכום, אם גם אתם רוצים שירותי ניקיון למשרדים גדולים וקטנים, בבוקר או בערב, ברמה גבוהה, בגיבוי ניסיון של שנים, עם ניהול ופיקוח צמוד, אינספור ממליצים ותנאי תשלום נוחים – אתם במקום הנכון! דברו איתנו למידע נוסף!

לקבלת הצעת מחיר ומידע נוסף צרו קשר

אהבתם? שתפו

תוכן העניינים

פוסטים אחרונים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עקבו אחרינו

בין לקוחותינו

פוסטים נוספים

קבלן ניקיון עם רישיון

קבלן ניקיון בחיפה

תוכן העניינים קבלן ניקיון בחיפה עם עוצמה! חברת עוצמה ניקיון מספקת שירותי ניקיון בקבלנות לעסקים, חברות, ארגונים ומשרדים, משנת 2008 – מאות לקוחות ממליצים על

קראו עוד »
ניקיון משרדים קטנים- עוצמה ניקיון ואחזקת בע"מ

חברת ניקיון לעסקים בצפון

תוכן העניינים שירותי ניקיון איכותיים ומקצועיים לעסקים מחפשים חברת ניקיון לעסקים בצפון? עוצמה ניקיון מספקת כבר למעלה מעשור, שירותי ניקיון מקצועיים לעסקים בצפון ברמה הגבוהה

קראו עוד »