ניקיון חדרים נקיים

"עוצמה חברת ניקיון" מספקת שירותי ניקיון משרדים למגוון רחב של לקוחות, שירותי ניקיון למשרדים ברמה גבוהה ובמחירים משתלמים, החברה מספקת חומרי ניקוי איכותיים ושירותי ניקיון משרדים כולל החל משנת 2008.

השאירו פה פרטים כל השאר עלינו 😉

השאירו פרטים או חייגו 054-4496367  ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

תוכן העניינים

חברת ניקיון מובילה בתחום עם שירות מקצועי ואמין

חברת ניקיון מובילה בניקיון חדרים נקיים שנותנת לכם פיקוח צמוד לכל אתר ומענה מסביב לשעון כבר מעל עשור! עוצמה שירותי ניקיון – כי מגיע לכם לקבל שירותי ניקיון ברמה גבוהה של מקצועיות ואמינות, עם פתרונות מתקדמים, תנאי תשלום נוחים ומחירים משתלמים! 

רוצים שגם העסק שלכם יהיה נקי ומצוחצח? הצטרפו אלינו ולמועדון לקוחותינו המרוצים. למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר לשירותי ניקיון משרדים התקשרו עכשיו לטלפון 04-8833992 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר התקשרו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

היתרונות של עוצמה חברת ניקיון בניקוי חדרים נקיים

ניקיון חדרים נקיים

ניקיון חדרים נקיים מבוקרי אקלים

הרגלי הניקיון המוכרים לנו הקובעים שננקה את ביתנו או סביבתנו אחת לתקופה שונים בצורה ניכרת מדרישות הניקיון הנהוגות בתעשייה, מספר גדול של תהליכים חייב להתבצע בתנאי ניקיון מקסימליים המושגים בדרך כלל בעבודה בחדר נקי. 
חדר נקי הוא הכינוי שניתן לחדר עבודה מבוקר אקלים, בחדרים אלו רמת הלכלוך, חלקיקי האבק והמזהמים השונים צריכה לשאוף לאפס, בחדרים נקיים מתבצעת ביקורת יומית שמטרתה לוודא שאכן החדר עומד בתקני הניקיון המחמירים שהוזכרו. 
ניקיון חדרים נקיים היא משימה מורכבת הדורשת ציוד מיוחד וכוח אדם מיומן, ניקוי חדרים נקיים כולל בתוכו ניקיון מעבדות מחקר, סילוק חלקיקי לכלוך מהאוויר בעזרת מערכת סינון חלקיקים ייעודית, ניקוי קירות, ניקוי מקלחות חירום וניקוי חפצים וציוד לפני הכניסה לחדר הנקי

מתמחים בניקוי חדרים נקיים

חברת מיקי שירותי אחזקה וניקיון מתמחה בניקיון חדרים נקיים, החברה עושה שימוש בציוד ניקיון מיוחד הבודק בכל רגע נתון את כמות הלכלוך באוויר החדר, ניקיון חדרים נקיים נעשה בהתאמה למפרט ודרישות הלקוח. ניקיון יסודי מתבקש גם לאחר שיפוץ מבנה או טרם מעבר למבנה חדש, מבנה לאחר שיפוץ דורש מלאכת ניקיון יסודית הכוללת ניקוי רצפות, ניקוי שאריות וכתמי צבע, ניקוי פנלים, ניקוי חלונות, פינוי פסולת וכל פעולת ניקיון נדרשת. כחלק ממצוינות בשירות מעניקה חברת מיקי שירותי ניקיון ואחזקה שירותי ניקיון ותחזוקה בגובה, החברה מעסיקה צוות עובדים המוסמכים לעבודה בגבהים, עובדים אלו מצוידים במערכות סנפלינג מיוחדות המאפשרות להם להסיר לכלוך גם מהמקומות הקשים ביותר

ניקיון חדרים נקיים

ניקיון חדרים נקיים

כל אחד שהתנסה בעבודה בתעשייה נתקל בחדרים לבנים המחייבים לבישת חלוקים סטריליים בכניסה אליהם, חדרים אלו נקראים חדרים נקיים שכן תנאי הסביבה אותם מספק החדר מבוקרים בצורה מלאה, בעזרת לחיצת כפתור ניתן לקבוע את הטמפרטורה, הלחות והלחץ שישרור בחדר.

חדרים נקיים נפוצים בכל תעשייה הדורשת עבודה בתנאי סביבה מבוקרים, השאלה הנשאלת מי אחראי על ניקיונו של החדר הנקי.

בשונה מפעולות הניקיון המוכרות לנו מהבית ניקיון חדרים נקיים דורש ידע וציוד מיוחד, אם נבחן את הדרך שבה אנו מנקים את ביתנו נגלה שברוב המקרים אנו בעצם מעבירים לכלוך ממקום אחד למשנהו, פעולה שכזו אסורה בניקוי חדרים נקיים שכן כל אבק מעל לרמה המותרת מסכן את איכות העבודה הנעשית בחדר.
בדומה לחדרים הנקיים כך גם מעבדות מחקר, המעבדות דורשות ניקיון תמידי שכן עבודה בסביבה מסודרת ונקייה מעלה את סיכויי ההצלחה של העבודה המתבצעת במקום

ניקיון חדרים נקיים

חברת ניקיון מקצועית בניקוי חדרים נקיים

חברת עוצמה מתמחה בניקוי חדרים נקיים, מעבדות ושאר סביבות עבודה מבוקרות, בין לקוחות החברה נמנים עשרות מוסדות הנהנים מחדר נקי המתוחזק ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא בשוק, החברה פועלת בהתאמה לסטנדרטים והתקנים הנהוגים בתעשיית הניקיון. חברת מיקי שירותי אחזקה וניקיון מאמינה כי המשאב האנושי הוא לב ליבה של החברה וככזה יש לטפח את העובדים בעזרת הדרכות והשתלמויות בנושאי ניקיון.
השילוב בן כוח אדם מיומן, אמצעים טכנולוגיים מתקדמים והנהלה העושה את כל הדרוש לספק ללקוחותיה רק את הטוב ביותר מבטיח שאכן תקבלו את הטוב ביותר.

מעוניינים בשירותי ניקיון לחדרים נקיים? התקשרו עוד היום לחברת מיקי שירותי אחזקה וניקיון והתאימו את חבילת הניקיון המתאימה לכם! חייגו עכשיו או השאירו פרטיכם בטופס הצור קשר שלנו

שאלות לחברת ניקיון בתחום ניקוי חדרים נקיים

אנו מספקים שירותי ניקיון לכל סוגי החברות, החל מחברה קטנה ועד לחברות הגדולות במשק, בין לקוחותינו נמצאות: רשתות בתי מלון, בתי חולים, רשת מכללות, הטכניון, חברות הייטק, חברות רכבים, מפעלים, רפאל ועוד. למידע על לקוחות נוספים לחצו כאן.

אנו מתחייבים לספק שירותי ניקיון ברמה הגבוהה ביותר ולשביעות רצונכם. 

אנו מספקים שירותי ניקיון משנת 2008 למשרדים, מפעלים, תעשייה, מוסדות, קניונים, עיריות, אולמות אירועים, איצטדיונים ועוד.

ניקיון חדרים נקיים

לקבלת הצעת מחיר ומידע נוסף צרו קשר

אהבתם? שתפו

תוכן העניינים

פוסטים אחרונים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עקבו אחרינו

בין לקוחותינו

פוסטים נוספים

קבלן ניקיון עם רישיון

קבלן ניקיון בחיפה

תוכן העניינים קבלן ניקיון בחיפה עם עוצמה! חברת עוצמה ניקיון מספקת שירותי ניקיון בקבלנות לעסקים, חברות, ארגונים ומשרדים, משנת 2008 – מאות לקוחות ממליצים על

קראו עוד »
ניקיון משרדים קטנים- עוצמה ניקיון ואחזקת בע"מ

חברת ניקיון לעסקים בצפון

תוכן העניינים שירותי ניקיון איכותיים ומקצועיים לעסקים מחפשים חברת ניקיון לעסקים בצפון? עוצמה ניקיון מספקת כבר למעלה מעשור, שירותי ניקיון מקצועיים לעסקים בצפון ברמה הגבוהה

קראו עוד »