חיטוי וטיהור מנגיפים

מחפשים שירותי ניקיון למשרד או לעסק שלכם?

השאירו פה פרטים כל השאר עלינו ;)

השאירו פרטים או חייגו 054-4496367  ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

תוכן העניינים

לקבלת הצעת מחיר התקשרו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

היתרונות של עוצמה חברת ניקיון בחיפה

כל מה שרציתם לדעת על חיטוי וטיהור מנגיפים 

כבעלי עסק, בוודאי חשוב לכם לשמור על בריאותם של העובדים שלכם ולהגן על בריאות הלקוחות שלכם המגיעים למשרד. הדרך לשמור על הבריאות שלהם היא באמצעות שמירה על סביבת עבודה נקייה והיגיינית. מלבד שכירת שירותי ניקיון למשרדים, מומלץ גם לדאוג לחיטוי וטיהור מנגיפים של המשרד.

התפשטות נגיף הקורונה לימדה אותנו כי הוירוס מסוגל לשרוד על משטחים שונים בין כמה שעות לכמה ימים. מחקר מצא כי נגיפים פעילים של הקורונה שרדו על משטחי פלסטיק, בד, עץ ופלדה גם לאחר ארבעה ימים. כאשר אחד מהעובדים או הלקוחות נוגע במשטח הנגוע בנגיף, הוא עול להידבק בקורונה ולהדביק אחרים.  כדי להתגונן מפני הידבקות במחלות, חשוב מאוד לבצע חיטוי וטיהור מנגיפים הכולל חיטוי משטחים מקורונה ומנגיפים אחרים. חיטוי וטיהור מנגיפים ישמיד את שרידי הוירוס מהמשטחים השונים במשרד או במפעל שלכם, וימנע זיהומים ומחלות שונות.

כיצד תבחרו בחברה המספקת שירות חיטוי וטיהור מנגיפים?

מומלץ לבחור בחברת ניקיון המתמחה בשירותי חיטוי וטיהור נגיפים, כך שיש לה את הניסיון המתאים לביצוע עבודות אלו. במסגרת חיטוי וטיהור מנגיפים, חברת הניקיון צריכה לדאוג לחטא את כל חללי המשרד או המפעל שלכם, כגון חדרי אוכל, חדרי ישיבות, משרדים, לובי, מכונות המפעל, מיכלי השתייה ועוד.
כמובן שצריך לוודא עם חברת הניקיון המספקת שירותי חיטוי וטיהור מנגיפים, שהיא עובדת עם חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה, שאינם רעילים ושמאושרים על ידי משרד הבריאות.  בנוסף לכך, חשוב לוודא כי חומרי הניקוי בהם החברה משתמשת אינם גורמים לחלודה על מנת להימנע מנזק לרכוש שלכם. עבודת חיטוי וטיהור מנגיפים צריכה להתבצע במהירות, מחוץ לשעות הפעילות של העובדים ומבלי להשאיר שאריות של חומרי ניקוי על המשטחים והחללים השונים.

אנו בחברת ״עוצמה״ מבית ״מיקי שירותי ניקיון״, נשמח לספק לכם שירותי חיטוי וטיהור מנגיפים. אנו משתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה ומתמחים בחיטוי נגד וירוסים, ובנקיון קורונה באישור משרד הבריאות. אנו מבצעים ניקוי חדרים נקיים לחברות, ומספקים שירותי ניקיון משרדים, שירותי נקיון למפעלים ושירותי ניקיון למוסדות שונים כמו בתי חולים, מרפאות וחברות פארם מהגדולות במדינה.

אנו מספקים שירותי ניקיון לכל סוגי החברות, החל מחברה קטנה ועד לחברות הגדולות במשק, בין לקוחותינו נמצאות: רשתות בתי מלון, בתי חולים, רשת מכללות, הטכניון, חברות הייטק, חברות רכבים, מפעלים, רפאל ועוד. למידע על לקוחות נוספים לחצו כאן.

אנו מתחייבים לספק שירותי ניקיון ברמה הגבוהה ביותר ולשביעות רצונכם. 

אנו מספקים שירותי ניקיון משנת 2008 למשרדים, מפעלים, תעשייה, מוסדות, קניונים, עיריות, אולמות אירועים, איצטדיונים ועוד.

לקבלת הצעת מחיר ומידע נוסף צרו קשר

אהבתם? שתפו

תוכן עניינים

פוסטים אחרונים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עקבו אחרינו

בין לקוחותינו
לוגו ראשי של חברת עוצמה ניקיון ואחזקות בע"מ
בואו נעשה סדר בבלאגן! רוצים משרדים נקיים, מסודרים, עם צוות נחמד ואמין? הזינו פרטים ונציג החברה יצור איתכם קשר.