כך תבחרו חברת ניקיון לעסק שלכם

מעוניינים להשתמש בשירותי ניקיון של חברת ניקיון מומלצת? היכנסו וקראו את כל המידע על איך בוחרים חברת ניקיון.

השאירו פה פרטים כל השאר עלינו 😉

השאירו פרטים או חייגו 054-4496367  ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

כמנהלי ארגון, אחד מהדברים שחשוב לשים לב אליהם הוא ניקיון המשרד שלכם. משרד נקי ומצוחצח מותיר רושם ראשוני חיובי על הלקוחות והמבקרים. בנוסף, הניקיון במקום יוצר אווירה נינוחה ונעימה עבור העובדים שלכם. בבואכם לבחור חברת ניקיון למשרדים, חשוב שתבחנו מהם השירותים שהחברה מעניקה ומה כולל כל שירות. חברת ניקיון מומלצת היא חברה שמספקת את השירותים הבאים:

איך בוחרים חברת ניקיון משרדים

מומלץ לבחור בחברת ניקיון שיש לה ניסיון בשירותי ניקיון משרדים כמו למשל משרדי חברות הייטק, בשירותי ניקיון מוסדות כמו בתי חולים ומכללות, ובשירותי ניקיון למפעלים כמו מפעלי תעשייה. ניקיון משרדים לעסקים אינו דומה לניקיון הבית – בשל התנועה הרבה של העובדים במשרד, מצטבר לכלוך רב יותר בחללים לעומת בחדרי הבית. במשרדים יש צורך לפנות את הפח במשרד לעיתים תכופות יותר, לנקות בתדירות גבוהה יותר את השירותים, ובשעת הניקיון על עובדי הניקיון להיזהר מפני פגיעה בציוד יקר ערך כמו מחשבים. בנוסף לכל, לרוב הניקיון מתבצע לאחר שעות הפעילות המשרד ויש לוודא כי חברת הניקיון מציעה ניקיון משרדים אחר הצהריים או ניקיון משרדים בערב.

משרד נקי בחדרה
תמונת נושא המאפיינים של עובד חברת ניקיון -

ניקיון וחיטוי חדרים נקיים גם לעסק

במיוחד בתקופת הקורונה, יש לוודא כי חברת הניקיון מספקת שירותי חיטוי וטיהור חדרים. כדאי לבחור בחברה המבצעת חיטוי נגד וירוסים וניקיון קורונה באישור משרד הבריאות. ניקיון כזה יכלול בין היתר חיטוי משטחים מקורונה וניקוי החללים השונים, תוך שימוש בציוד מקצועי ובחורים איכותיים העומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות.

חטיבת ניקיון מקצועית

בין אם אתם מחפשים חברת ניקיון לעסק בחיפה ובין אם אתם מחפשים ניקיון משרדים בתל אביב, חשוב לוודא כי החברה מספקת חטיבת ניקיון מקצועית שכוללת עובדי ניקיון מנוסים שעברו הכשרה מתאימה בניקיון לכל סוגיו. כך למשל, החלונות וקירות המסך במשרד שלכם זקוקים אף הם לניקיון יסודי, ולכן יש לוודא כי לעובדים יש רישיון מטעם משרד העבודה לביצוע ניקיון בגובה.

ניהול ואחזקת משרדים

לצד שירותי ניקיון למשרדים ולעסקים, ישנן חברות המספקות גם ניהול ואחזקה של משרדים. שירות כזה כולל בין היתר תחזוקה, טיפול ותיקון של מערכות המבנה כמו מערכת מיזוג האוויר, מערכת כיבוי אש, מערכות חשמל, מעליות, גנרטורים, מערכת בקרה ואבטחה, מערכת מים, מערכת אינסטלציה, מערכות סולאריות וכן תחזוקה של מתקני המשרד כגון חדר כושר, לובי וחניון. בנוסף, שירותי ניהול ואחזקה של משרדים כוללים גם שמירה ופיקוח על הנכנסים למבנה, סיורים רגליים שמטרתם לאתר גורמים חשודים ועוד.

אז אם אתם מתלבטים באיזו חברת ניקיון לבחור, אנו בחברת עוצמה – ניקיון ואחזקות בע״מ, נשמח להעניק לכם שירותי ניקיון לעסק ואחזקה עבור המשרד שלכם. חברתנו עובדת בפריסה ארצית ומעניקה פתרונות ניקוי מתקדמים למגוון חברות וארגונים, תוך שימוש בטכנולוגיות בטכנולוגיה חדישה ועמידה בתקנים הנדרשים. בנוסף לכך, אנו מספקים שירותי ניהול ואחזקים משרדים ושירותי כוח אדם – הכל תחת מטרייה אחת.

כלי ניקוי

שאלות לפני הזמנת חברת ניקיון

עובדי צוות הניקיון מבצעים מגוון רחב של מטלות: ניקוי החלונות, שטיפת הרצפה, ניקוי משטחי העבודה, שטיפת הצלחות והסכו״ם במטבחון, ניקוי המקרר, ניקוי שירותים, ניקוי הלובי, ניקיון לאחר שיפוץ, ניקוי פתחי אוורור ועוד.

בהחלט. חברת הניקיון מעניקה שירותים קבועים בימים ובשעות שנקבעים מראש לפי רצון הלקוח.

כן. צוות עובדי הניקיון הם עובדים קבועים של החברה. יתרון זה מאפשר לעובדי הניקיון להכיר את המשרד וכך לבצע את עבודת הניקיון באופן יעיל יותר.

ממש לא. צוות עובדי הניקיון הם עובדים של עוצמה ניקיון ולה יש יחסי עובד מעביד עם עובדי הניקיון, בנוסף עוצמה ניקיון היא האחראית הבלעדית לכל זכויות העובדים.

עובדים של שירותי ניקיון בהרצליה

השאירו פה פרטים כל השאר עלינו 😉

השאירו פרטים או חייגו 054-4496367  ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!