ניקיון למוסדות ציבוריים

"עוצמה חברת ניקיון" מספקת שירותי ניקיון משרדים למגוון רחב של לקוחות, שירותי ניקיון למשרדים ברמה גבוהה ובמחירים משתלמים, החברה מספקת חומרי ניקוי איכותיים ושירותי ניקיון משרדים כולל החל משנת 2008.

השאירו פה פרטים כל השאר עלינו 😉

השאירו פרטים או חייגו 054-4496367  ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

תוכן העניינים

חברת ניקיון למוסדות ציבוריים

חברת ניקיון מובילה בתחום ניקוי מוסדות, שנותנת לכם פיקוח צמוד לכל אתר ומענה מסביב לשעון כבר מעל עשור! עוצמה שירותי ניקיון – כי מגיע לכם לקבל שירותי ניקיון ברמה גבוהה של מקצועיות ואמינות, עם פתרונות מתקדמים, תנאי תשלום נוחים ומחירים משתלמים! 

רוצים שגם העסק שלכם יהיה נקי ומצוחצח? הצטרפו אלינו ולמועדון לקוחותינו המרוצים. למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר לשירותי ניקיון משרדים התקשרו עכשיו לטלפון 04-8833992 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר התקשרו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

היתרונות של עוצמה חברת ניקיון בעבור מוסדות ציבוריים

ניקיון למוסדות ציבוריים- עוצמה ניקיון

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים חברת ניקיון למוסדות?

מוסדות הם ארגונים בעלי מוניטין גבוה, ששמם הולך לפניהם. על מנת לשמור על המוניטין הגבוה של המוסד, חשוב מאוד לטפח גם את הנראות והניקיון של המוסד. מוסד נקי ומצוחצח משדר חוזק ועוצמה, וניקיון מוסדות יוצר אווירה נעימה, הן לעובדי המוסד והן עבור האנשים שנכנסים בשעריו. אם אתם מנהלים מוסד, בין אם מדובר במוסד חינוכי, מוסד ציבורי או מוסד רפואי, חשוב שתבחרו היטב את החברה המספקת שירותי ניקיון. לפניכם טיפים לבחירת חברת הניקיון.

חשבו מהם הצרכים שלכם

נסו להבין לאילו בדיוק שירותי ניקיון אתם זקוקים. מהו היקף ניקיון המוסדות הדרוש? כמה עובדי ניקיון צריך, לכמה שעות, ובאילו ימים? האם יש לכם דרישות מיוחדות לגבי ניקיון המוסדות? האם אתם זקוקים לניקוי חלונות בגובה רב? לפני תחילת העבודה, מומלץ מאוד לבדוק עם חברת ניקיון המוסדות האם היא תוכל לספק את הצרכים שלכם.

ניקיון למוסדות ציבוריים- עוצמה ניקיון

כמה עולים שירותי חברת ניקיון למוסדות ציבוריים?

מחיר השירות של חברת ניקיון מובילה משתנה בהתאם לפרמטרים שונים:

  • גודל האתר
  • תדירות הניקיון
  • רמת הניקיון המבוקשת
  • סוג עבודות הניקיון
  • מספר עובדי ניקיון באתר
  • דרישות מיוחדות
  • צרכים מיוחדים ועוד.


לכן, אנחנו בעוצמה, מקפידים לתפור תוכנית עבודה בהתאמה אישית לכל לקוח שלנו, לפי הצרכים המדויקים שלו, כדי להבטיח שתקבלו הצעת מחיר מותאמת, הוגנת ומשתלמת, עם תנאי תשלום נוחים.

חברת ניקיון מקצועית למוסדות ציבוריים

מומלץ לבחור בחברת ניקיון מוסדות המספקת עובדי ניקיון קבועים שאינם מתחלפים לעיתים קרובות. כך תוכלו לוודא שעובדי הניקיון מכירים את המוסד שאתם מנהלים, יודעים מהם הצרכים והדרישות שלכם, ואתם יכולים לסמוך על עובדי חברת ניקיון המוסדות שיבצעו עבודת ניקיון טובה.

אנו בחברת הניקיון ״עוצמה״ מבית ״מיקי שירותי אחזקה וניקיון״, נשמח להעניק לכם שירותי ניקיון מוסדות. מאחורינו ניסיון רב בניקוי מוסדות החשובים בישראל, כמו הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל, ומגוון מכללות, בתי חולים כגון המרכז הרפואי תל אביב ע״ש סוראסקי (איכילוב), בתי ספר כמו רשת החינוך ״עתיד״ וגני ילדים. אנו מספקים שירותי ניקיון למוסדות לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר במחיר הנוח ביותר. לצד שירותי ניקיון מוסדות, אנו בחברת ״עוצמה״ מבית ״מיקי שירותי אחזקה וניקיון״ מספקים שירותי ניקיון משרדים, שירותי אחזקת משרדים ושירותי כוח אדם. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לתת לכם מענה ושירות מהיר ויעיל.

ניקיון למוסדות ציבוריים- עוצמה ניקיון

שאלות לחברת ניקיון משרדים בצפון

צוות עובדי הניקיון יכול לעבוד בשעות הבוקר המוקדמות לפני פתיחת המשרד, בשעות הפעילות של המשרד או בשעות הערב לאחר סיום שעות הפעילות. הבחירה תלויה ברצון הלקוח.

שאלה חשובה מאד, אבל קצת קשה להיכנס למספרים בלי הבנה של הצרכים שלכם. מחיר ניקיון משרדים משתנה בהתאם לגודל המשרד, שעות הניקיון, מספר העובדים, ותלוי בתדירות, רמת הניקיון, ומקצועיות העובדים וכו'
עוצמה מספקת שירותי ניקיון במחיר הגון ולא פחות חשוב ניקיון איכותי ומקצועי. 
אנו ממליצים לקבל הצעת מחיר מכמה חברות ניקיון שונות ולקבל החלטה חכמה.

פירוט עבודות הוא מעין רשימה של כל מטלות הניקיון שאותן החברה מבטיחה לבצע. על המטלות להיות מסודרות לפי שעות וימים. כך ניתן לוודא שכל מטלות הניקיון בוצעו.

בדרך כלל חברת הניקיון היא זו שמספקת את חומרי הניקוי המותאמים לצרכי המשרד, המפעל, המוסד. חומרי הניקוי ידידותיים לסביבה ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

חברת הניקיון מנהלת יחסי עובד מעביד עם עובדי הניקיון והיא זו שאחראית באופן בלעדי לזכויותיהם הסוציאליות, הכוללות למשל קרן פנסיה, ביטוח ועוד.

בהחלט צוות הניקיון עובר הכשרה המותאמת לכל הדרישות והמגבלות של ניקיון משרדים, מפעלים ומוסדות על מנת להבטיח את שביעות רצון הלקוחות.

לסיכום, אם גם אתם רוצים שירותי ניקיון למשרדים גדולים וקטנים, בבוקר או בערב, ברמה גבוהה, בגיבוי ניסיון של שנים, עם ניהול ופיקוח צמוד, אינספור ממליצים ותנאי תשלום נוחים – אתם במקום הנכון! דברו איתנו למידע נוסף!

לקבלת הצעת מחיר ומידע נוסף צרו קשר

אהבתם? שתפו

תוכן העניינים

פוסטים אחרונים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עקבו אחרינו

בין לקוחותינו

פוסטים נוספים

קבלן ניקיון עם רישיון

קבלן ניקיון בחיפה

תוכן העניינים קבלן ניקיון בחיפה עם עוצמה! חברת עוצמה ניקיון מספקת שירותי ניקיון בקבלנות לעסקים, חברות, ארגונים ומשרדים, משנת 2008 – מאות לקוחות ממליצים על

קראו עוד »
ניקיון משרדים קטנים- עוצמה ניקיון ואחזקת בע"מ

חברת ניקיון לעסקים בצפון

תוכן העניינים שירותי ניקיון איכותיים ומקצועיים לעסקים מחפשים חברת ניקיון לעסקים בצפון? עוצמה ניקיון מספקת כבר למעלה מעשור, שירותי ניקיון מקצועיים לעסקים בצפון ברמה הגבוהה

קראו עוד »