שירותי ניקיון לעסקים

השאירו פה פרטים כל השאר עלינו 😉

השאירו פרטים או חייגו 054-4496367  ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

תוכן העניינים

חברת ניקיון לעסקים גדולים וקטנים

שירותי ניקיון לעסקים גדולים וקטנים ניתנים בהתאמה אישית לפי צרכי העסק, על ידי צוות מקצועי ומנוסה, מבית עוצמה שירותי ניקיון – עם אלפי לקוחות מרוצים מעל עשור! מה מיוחד במתן שירותי ניקיון לעסקים ואיך בוחרים חברת ניקיון לעסקים? צוות עוצמה עם כל התשובות! למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר לשירותי ניקיון משרדים התקשרו עכשיו לטלפון 04-8833992 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לקבלת הצעת מחיר התקשרו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

היתרונות של עוצמה חברת ניקיון עסקים בצפון

ניקיון עסקים בחיפה והצפון

דגשים במתן שירותי ניקיון לעסקים

אחד הערכים המובילים אותנו כבר משנת 2008, הוא התאמה אישית לצרכי הלקוח. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר על שירותי ניקיון לעסקים, שכן כל עסק צריך לשים מעל כל שיקול אחר, את היכולת שלו לשרת את לקוחותיו בצורה מיטבית, בלי לפגוע ברמת השירות, המקצועיות ושביעות הרצון של הלקוח.

לכן אנחנו מקפידים לבנות לכל עסק תוכנית עבודה מותאמת באופן אישי, המאפשרת לנו ללמוד את הצרכים של הלקוח, את ההעדפות ואת הדגשים הספציפיים שלו, את הסטנדרטים שהוא מצפה לקבל וגם כמובן את הזמנים הנוחים לו ביותר לקבלת שירותי ניקיון לעסק, התדירות המתאימה ועוד.

זו הסיבה שבגללה אנחנו מקפידים לאפשר לכם לבחור גם שירותי ניקיון בשעות הערב והלילה, כדי שתוכלו לבחור שירותי ניקיון לעסק בשעות שהעסק לא פעיל, או בשעות של פעילות שקטה. אבל שירותי ניקיון עסקים גדולים וקטנים, מחייבים אותנו גם לבחור בקפידה את צוות העובדים שלנו, כדי להבטיח לכם שקט נפשי, גם אם אתם לא נמצאים בעסק כשאנחנו מגיעים לנקות. 

אנחנו מקפידים גם להפעיל שירותי פיקוח וניהול, צמודים לכל אתר, שתפקידם להשגיח על ביצוע מיטבי של כל משימות הניקיון ואנחנו זמינים עבורכם 24/7, כדי שתוכלו לבקש שירות מיוחד במקרה חירום, להודיע על בעיה וכל דבר אחר שתצטרכו.

ניקיון למשרדים גדולים וקטנים בחיפה- עוצמה ניקיון

שירותי ניקיון לעסק - מה זה כולל?

כמו שאמרנו, לכל עסק יש צרכים משלו. אבל למרות זאת, יש משימות ניקיון קבועות, שכל עסק צריך:

  • ריקון אשפה וניקוי פחים מכל חלקי העסק
  • ניקוי שוטף של חדרי השירותים, מילוי סבונים וניירות
  • ניקוי חלונות, דלתות ומשטחי זכוכית
  • שטיפת הרצפה בכל חלקי העסק לפי התדירות הרצויה
  • ניקוי יסודי של המטבחון לעובדים, שטיפת כלים ועוד.
  • שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים, מתאימים במיוחד לסוגי המשטחים והציוד המצריכים ניקיון ברחבי העסק.

סוגי עסקים שצריכים שירותי ניקיון לעסק

כל עסק שיש בו שירות לקוחות ומספר עובדים, זקוק לשירותי ניקיון, שיאפשרו לו לתת שירות איכותי ללקוחות ברמה גבוהה של היגיינה ואסתטיקה. אבל קיים הבדל משמעותי בין עסקים גדולים לבין עסקים קטנים, בין צרכי הניקיון של מפעלים לעומת משרדים, רשתות שיווק מזון לעומת חנויות בקניונים וכן הלאה.

לכן, אנחנו מקפידים להתאים לכם את שירותי הניקיון מכל בחינה אפשרית ולכן אנחנו נותנים שירותי ניקיון לעסקים מכל הסוגים:

מפעלים, משרדים, בתי ספר ורשויות מקומיות, מרכזים רפואיים, בתי קפה, חנויות, מפעלי מזון, קומפלקסים גדולים של משרדים ועוד.

עובד ניקיון של חברה בצפון

שאלות לחברת ניקיון עסקים בחיפה והקריות

כמובן שאפשר, ניתן להזמין שירותי ניקיון לעסקים בשעות מותאמות אישית, בין אם זה בשעות העבודה ובין אם זה לא בשעות העבודה, בבוקר בערב או בלילה כולל שירותי ניקיון בערב עם מפתח

מחיר ניקיון לעסקים משתנה בהתאם לגודל העסק, שעות הניקיון, מספר העובדים, ותלוי בתדירות, רמת הניקיון, ומקצועיות העובדים וכו'
לקבלת הצעת מחיר משתלמת שמתאימה לעסק שלכם צרו קשר.

אנו בחברת עוצמה יודעים שיש לך עסק לנהל כך שאנחנו מורידים מכם את כל עניין הניקיון כדי שתוכלו לעשות את מה שאתם הכי טובים בו בלי להיות מוטרד מהניקיון, החברה מספקת שירותי ניקיון לעסקים ומשרדים משנת 2008 עם אלפי לקוחות מרוצים ומתאימה את השירות בהתאם לצורכי הלקוח, שירותי ניקיון לעסקים בכל שעות היום והלילה, מענה 24/7, מחירים מיוחדים בתנאי תשלום נוחים ועוד.

לסיכום

אם גם אתם רוצים שירותי ניקיון לעסקים גדולים וקטנים, ברמה גבוהה, בגיבוי ניסיון של שנים, עם ניהול ופיקוח צמוד, אינספור ממליצים ותנאי תשלום נוחים – אתם במקום הנכון! דברו איתנו למידע נוסף!

לקבלת הצעת מחיר ומידע נוסף צרו קשר

אהבתם? שתפו

תוכן העניינים

פוסטים אחרונים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עקבו אחרינו

בין לקוחותינו

פוסטים נוספים

קבלן ניקיון עם רישיון

קבלן ניקיון בחיפה

תוכן העניינים קבלן ניקיון בחיפה עם עוצמה! חברת עוצמה ניקיון מספקת שירותי ניקיון בקבלנות לעסקים, חברות, ארגונים ומשרדים, משנת 2008 – מאות לקוחות ממליצים על

קראו עוד »
ניקיון משרדים קטנים- עוצמה ניקיון ואחזקת בע"מ

חברת ניקיון לעסקים בצפון

תוכן העניינים שירותי ניקיון איכותיים ומקצועיים לעסקים מחפשים חברת ניקיון לעסקים בצפון? עוצמה ניקיון מספקת כבר למעלה מעשור, שירותי ניקיון מקצועיים לעסקים בצפון ברמה הגבוהה

קראו עוד »